Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat. A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk, felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az MBH Befektetési Bank Zrt. előre nem látható technikai okok miatt átmenetileg sem sajátszámlás, sem bizományosi ügyfélmegbízásokat nem tud fogadni. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Az okozott kellemetlenségért szíves elnézést kérünk!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető az azonnali fizetési rendszer (AFR) és az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásai. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Ugrás a tartalomhoz

    Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért

    A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.

    E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt. A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll. A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

    Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat – valódi segítség országszerte

    Nehezenigazodik el a pénzügyi ajánlatok között? Nem tudja, hogyan és kinek kellbenyújtani egy hivatalos panaszt? Anyagi nehézséget okoz a hiteltörlesztés,esetleg a törlesztési moratóriummal kapcsolatban van kérdése? Forduljon bizalommal a Pénzügyi NavigátorTanácsadó Irodahálózat!

    A Magyar Nemzeti Bank által létrehozott Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat munkatársaiingyenes, piaci szolgáltatóktól független pénzügyi tanácsadást nyújtanak az ország valamennyi megyeszékhelyén.

    A jogi vagy pénzügyi végzettséggel, a témában naprakész ismeretekkel rendelkezőszakértők hasznos, gyakorlati tanácsokkal szolgálnak a pénzügyi problémákmegoldásához, és kiemelt hangsúlyt fektetnek arra, hogy az anyagi nehézségekmegelőzésében is támogassák ügyfeleiket.

    Az ingyenes tanácsadások alkalmával

    • részletes tájékoztatást nyújtanak a különböző pénzügyi szolgáltatások jellemzőiről, az egyes konstrukciókelőnyeiről és kockázatairól,
    • értelmezik az egyedi szerződéseket,
    • segítenek a hivatalos okmányok, kérelmek megfogalmazásában és benyújtásában, továbbá
    • a megfelelő fórumokhoz irányítják a panaszos ügyekkel hozzájuk fordulókat.

    Mivel a hálózat jól működő munkakapcsolattal rendelkezik számos pénzügyi fogyasztóvédelmi és szociális szervezethez, tanácsadói a bonyolultabb ügyekben is arra törekednek, hogy ügyfeleik problémáira személyre szabott, valódi megoldást találjanak.

    A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat vidéki irodáinak elérhetőségei megtalálhatók a PénzügyiNavigátor honlapon.

    Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.

    Tekintse meg a videót:

    video_mnb.png