Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat. A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.

Kedves Ügyfelünk, felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az MBH Befektetési Bank Zrt. előre nem látható technikai okok miatt átmenetileg sem sajátszámlás, sem bizományosi ügyfélmegbízásokat nem tud fogadni. További részletekért hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es számon! Az okozott kellemetlenségért szíves elnézést kérünk!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető az azonnali fizetési rendszer (AFR) és az MBH Netbank (korábban Takarék) szolgáltatásai. Kollégáink már dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben ön az MBH Befektetési Banknál vezet értékpapír számlát, felhívjuk szíves figyelmét, hogy az MBH Befektetési Bank előre nem látható technikai okok miatt, átmenetileg fizetési tranzakciókat – azaz ügyfeleink fizetési számlái és a Bank által vezetett ügyfélszámlák közötti forint és deviza utalást, ügyfélszámlára történő be- és kifizetést - nem tud végrehajtani sem bankfiókban, sem online csatornákon (MBH Netbank, MBH Bank App, MBH Netbroker , MBH Mobilbroker ). Nem érinti a probléma az ügyfélszámlán lévő fedezet terhére és javára történő értékpapírok és más pénzügyi eszközök vételét és eladását, pozíciók nyitását és zárását. Kérdés esetén hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Befektetési Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink (mobil bank, netbank) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt elektronikus csatornáink elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Duplikált Apple tranzakciók kezelésén dolgoznak a bankok - az MNB és a kártyatársaságok együttműködésével. Részletes információk a Magyar Nemzeti Bank közleményében olvashatók:
Újabb Apple ügy: Az MNB és a Bankszövetség is szorosan figyelemmel kíséri az eseményeket | MNB.hu
Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Mobilbroker 2024.09.30-i verziófrissítést követő első belépést a felhasználónevének és jelszavának megadásával kell megtenni. A biometrikus azonosítást az alkalmazásban, a sikeres belépést követően az „Egyéb” – „Beállítások” – „Biometrikus azonosításra” bökve tudja újra aktiválni. Kérdés esetén hívja bankunk 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt átmenetileg lassulást tapasztalhat az MBH Netbank (korábban Takarék) és az MBH Bank App (korábban Takarék) használatában. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat, Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az MBH Bank App és az MBH Netbank (korábban BB) elérésében és működésében átmenetileg fennakadásokat tapasztalhat. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. Kérdés esetén kérjük hívja a 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy átmeneti technikai hiba okán a korábbi MKB Bank ügyfelek és a korábbi Budapest Bank vállalati ügyfelek egyes bankon kívülre menő forint átutalásai sikertelenek lehetnek. Kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük!

Ugrás a tartalomhoz

    Fontos! Internetes bankkártyás fizetés változása

    Ha még nem tette meg, kérjük, adja meg mielőbb internetes kártyás vásárlásai jóváhagyásához szükséges iPIN jelszavát!

    Vásároljon még biztonságosabban online!

    Az EU bizottsági rendeletének 1megfelelve2021. január 1-jétől Bankunknál is bevezetésre került az internetes bankkártyás 2vásárlások többségénél az ún.erős ügyfél-hitelesítés.

    A hitelesítéshez két dologra van szüksége:

    • Egy díjmentesSMS-ben megkapott egyszer használatos kódra és
    • az állandó 4 számjegyből álló jelszava (internetes PIN - iPIN)megadására.

    Részletes tájékoztatás a MBH Bank Zrt. ügyfelei számára

    A MBH Bank Zrt-nél, valamint az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. képviseletében eljáró bankkártya közvetítőknél (Commerzbank Zrt., Sopron Bank Zrt., Oberbank AG Mo-i Fióktelepe, Polgári Bank Zrt. és Duna MBH Bank Bank Zrt.) vezetett bankszámlákhoz kapcsolódó bankkártyákat az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. bocsátja ki, továbbá a MBH Bank Zrt logóval ellátott ATM-eket az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. hálózatában üzemelnek.

    Tájékoztatás a bankkártya közvetítők ügyfelei számára

    Mit kell tudni az SMS-ről?

    Amennyiben számlavezetőjénél nem adott meg mobiltelefonszámot vagy a korábban megadott telefonszáma már nem aktuális, akkor az SMS kódot nem tudjuk eljuttatni Önnek és az online bankkártyás tranzakció SMS kód hiányában elutasításra kerülhet!

    Az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. képviseletében eljáró fentiekben részletezett bankkártya közvetítők ügyfelei a számlavezetőjük honlapján kaphatnak bővebb tájékoztatást a mobiltelefonszámuk frissítésének vagy megadásának folyamatáról.

    Mit kell tudni az iPIN jelszóról?

    Amennyiben Ön az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. képviseletében eljáró fentiekben leírt bankkártya közvetítők ügyfele, akkor

    • a 2021. június 30-ig igényelt bankkártyái esetébena kezdeti iPIN jelszava megegyezik a bankkártyájához tartozó bankszámlaszáma 13-16. karakterével, azaz a második 8-as blokk utolsó 4 számjegyével 3Pl: Számlaszám: 12345678–98765432–00112233, iPIN: 5432.

    Ezt a kezdeti iPIN jelszót legkésőbb 2021. június 30-ig meg kellett megváltoztatnia bankkártyája segítségével bármely MTB Zrt. által üzemeltetett ATM-en keresztül, melyet akár már most is meg tud tenni.

    • a 2021. július 1-től igényelt bankkártyái esetébenaz iPIN jelszót Önnek szükséges megadnia bankkártyája segítségével bármely MTB Zrt. által üzemeltetett ATM-en keresztül, melyek listáját megtalálja itt . Enélkül nem fog tudni erős ügyfél-hitelesítést igénylő internetes bankkártyás vásárlásokat jóváhagyni .

    A kezdeti iPIN jelszó módosításának határidejét az MTB Zrt. módosította 2021. március 31-ről 2021. június 30-ra, hogy még több ügyfélnek legyen lehetősége végrehajtani az iPIN módosítást.

    Hol és hogyan lehet a kódot és a jelszót megadni az internetes vásárlás során?

    Az internetes bankkártyás vásárlási folyamat az alábbi:

    Az elfogadó internetes fizetési felülete a fizetés gomb megnyomását követően, a korábbiakban megszokott módon, a bankkártyán szereplő adatok megadása után, átirányítja Önt az MTB Magyar MBH Bankszövetkezeti Bank Zrt. hitelesítési felületre, itt adhatja meg az SMS üzenetben kapott kódot valamint az iPIN jelszavát az alábbiak szerint:

    1.lépés: SMS-ben kapott, 6 számjegyű kód beírása

    Kérjük, ebben az ablakban adja meg az Önnek SMS-ben küldött, 6 számjegyű kódot.

    Minta:

    A mezőben látni fogja a beírt számokat.

    FONTOS! Ha nem kap SMS-t, ellenőrizze, hogy a feltüntetett számok megegyeznek-e telefonszámánakutolsó négy számjegyével. Amennyiben a képernyőn 9999 szerepel a telefonszám utolsó 4 számjegyeként, akkor nyilvántartásunkban nem szerepel a bankkártyához érvényes telefonszám. Ebben az esetben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető hitelintézetével a korábbiakban leírtak szerint.

    2.lépés: 4 számjegyből álló iPIN jelszó megadása

    Kérjük, itt adja meg 4 számjegyű iPIN jelszavát, melyet pontokkal kitakarva fog látni.

    Ha a kódot és a jelszót helyesen adta meg a felületen, akkor az online tranzakció jóváhagyásra kerül. Az egyszer használatos SMS jelszót csak az adott tranzakcióhoz tudja felhasználni (szükség esetén az oldalon található ’Kód újraküldése’ gomb segítségével újra kérhető). AziPIN jelszó ezzel ellentétben nem módosul tranzakciónként, minden vásárláskor ugyanazt kell megadnia az adott kártyához.

    Ha a kódot vagy a jelszót hibásan gépelte be, az alábbiak szerint szükséges eljárnia.

    Kérjük, először adja meg ismét a korábban SMS-ben kiküldött, 6 számjegyből álló kódot.

    Amennyiben ez már nem áll rendelkezésére, új SMS kódot a ’Kód újraküldése’ gomb megnyomásával tud kérni.

    Ezt követően kérjük, adja meg a 4 számjegyből álló iPIN jelszavát újra:

    Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben ötször hibásan gépeli be a hitelesítő adatok valamelyikét, a kártyával 60 percig internetes tranzakciók hitelesítésére nem lesz lehetőség.

    Ez a hitelesítési eljárás amellett, hogy törvényi kötelezettség, nagyban növeli az Ön által végzett online tranzakciók biztonságátés csökkenti a visszaélések esélyét.

    Azon internetes bankkártyás vásárlásokat, ahol nincs erős ügyfél-hitelesítés, mert az EU-n belüli elfogadó nem hitelesített rendszert használ, a jogszabály által a kis összegű műveletek esetében alkalmazható kivétel szerint

      • 9.000 Ft-ig egy összegben és
      • 30.000 Ft-ig egymást követően engedélyezzük maximum.

    Ezen összegek elérése esetén az online vásárlási tranzakciók elutasításra kerülnek.

    Az EU-n kívüli internetes bankkártyás vásárlásoknálvannak olyan szolgáltatók, akik kérnek erős ügyfél-hitelesítést, de előfordulhat az is, hogy Ön a korábban megszokott módon, tehát hitelesítés nélkül vásárolhat interneten bankkártyával.

    Arról, hogy egy kereskedő megfelelő hitelesítési rendszert használ-e, a Mastercard és a VISA elnevezései(Visa Secure, Verified by Visa, Mastercard ID check, Mastercard Secure Code és az ezeket tartalmazó logók) nyújtanak előzetes információt. Amennyiben ezek az oldalon megtalálhatóak, a kereskedő várhatóan támogatja technikailag a hitelesítést.

    Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, érdeklődjön

    • a MBH Bank ügyfeleként a bank Telefonos Ügyfélszolgálatán a +36 1311 3110-es telefonszámon.
    • a további bankkártya közvetítők ügyfeleként a számlavezető hitelintézetének holnapján vagy a +36 1212 0202-es telefonszámon.

    1 (EU) 2015/2366 európai parlamenti és tanácsi irányelvnek az erős ügyfél-hitelesítésre, valamint a közös és biztonságos nyílt kommunikációs standardokra vonatkozó szabályozástechnikai standardok tekintetében történő kiegészítéséről szóló 2017. november 27-i (EU) 2018/389 felhatalmazáson alapuló bizottsági rendelete.

    2 Erős ügyfél-hitelesítést kell végezni valamennyi internetes vásárlási tranzakció esetén, olyan internetes elfogadóhelyek esetén, amelyek kártyaelfogadásban Európai Unión belüli pénzintézettel kötöttek szerződést. Emellett azonban más országokonline kereskedői is megkövetelhetik. A recurring payment (ismétlődő internetes vásárlások, mely során az ügyfél megadja kártya adatait a szolgáltatónak) vonatkozásában csak az első tranzakció esetén. A hitelesítés kapcsán a Bank fenntartja a jogot, hogy a jogszabály adta kereteken belül további kivételeket alkalmazzon.

    3 Mind a lakossági, mind a vállalati fő- és társkártyák esetében.


      Kapcsolódó dokumentumok: